Brand Theories - - Perspectives on brands and brandingVeronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, KarinM. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry HøngsmarkKnudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson & Sofia 499 kr Mer infoKöp
Handelns digitalisering - Undran inför framtidens affärerJohan Hagberg, Anna Jonsson, Niklas Egels-Zandén, Catrin Lammgård & Malin Sundström 499 kr Mer infoKöp
Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectivesKarinM. Ekström, Mikael Ottosson & Anders Parment 649 kr Mer infoKöp
Organisation ur nya och gamla perspektiv : ett kollageSören Augustinsson, Ulf Ericsson & Fredrik Rakar 449 kr Mer infoKöp
Ledarskap och organisation : i en föränderlig värld - Lärarmaterial med digital delOtto Granberg 2.295 kr Mer infoKöp
E-handel : organisering, distribution och hållbarhetMagnus Frostenson, Nina Hasche, Sven Helin & Frans Prenkert 349 kr Mer infoKöp
Digitaliseringen och arbetsmiljönBengt Sandblad, Jan Gulliksen, Ann Lantz, Åke Walldius & Carl Åborg 549 kr Mer infoKöp
Tjänstelogik i välfärden - En modell för samskapande mellan professionella med barnet i fokusPernilla Danielsson, Roger Johansson, Ulrika Westrup, Cecilia Böhme, Anna Ekelund, Kerstin Karlin, Ola Lindskog, Katarina Sjödin & Susanne Wessberg 449 kr Mer infoKöp
Industriell ekonomi - Grundläggande ekonomisk analysBjörn Lantz, Anders Isaksson & Hans Löfsten 649 kr Mer infoKöp
Övningar i K3 och K2 : övningsbok till Finansiell rapportering enligt K3 samt Årsredovisning enligt K2Caisa Drefeldt & Eva Törning 549 kr Mer infoKöp
Bankboken : hur banker fungerar, drivs och reglerasViktor Elliot, Anna-Karin Stockenstrand & Rebecca Söderström 499 kr Mer infoKöp